Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”). Polityka prywatności

zamknij
  • Jak złożyć zamówienie?

    Zamówienie w sklepie internetowym Liquid Technologies Distribution można złożyć poprzez stronę internetową lub telefonicznie (+48 664 988 718).
    Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówionych towarów?
    Tak, zamówienie można odebrać osobiście pod adresem:
    ul. Oławska 4/2
    50-123 Wrocław

  • Jak można zapłacić za zamówienie?

    Opłaty za zamówienie można dokonać poprzez system płatności elektronicznej BlueMedia lub gotówką przypadku odbioru osobistego.

  • W jakim czasie należy zapłacić za zamówienie?

    Zamówienie z wybraną opcją płatności BlueMedia należy opłacić od razu po złożeniu zamówienia, przechodząc do systemu płatności elektronicznej. Opłatę za zamówienie z odbiorem osobistym uiszcza się w momencie odbioru towaru.

  • Jaki jest czas realizacji zamówienia?

    Zamówienia są kierowane do realizacji w ciągu 2 dni roboczych. Zamówienia składane w dni wolne od pracy są realizowane w pierwszy dzień roboczy.

  • Jaki jest czas doręczenia zamówienia?

    Paczki doręczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub DHL (w zależności od zamówienia). Przewidywany czas doręczenia wynosi od 24 do 48 godzin od momentu skierowania zamówienia do realizacji. Przesyłki doręczane są od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem dni świątecznych).

  • Ile kosztuje przesyłka?

    Koszt przesyłki zależy od wagi zakupionych produktów. Aktualny koszt przesyłki można sprawdzić w koszyku.

  • Jak opisać miejsce dostarczenia paczki?

    Adres doręczenia przesyłki podawany w formularzu zamówienia jest drukowany na liście przewozowym jako informacja dla kuriera dotycząca miejsca dostarczenia paczki. W sytuacji wystąpienia problemów z dostarczeniem kurier może skorzystać z numeru telefonu klienta, który został naniesiony na list przewozowy.
    W miarę możliwości przekażemy kurierowi dodatkowe informacje zapisywane w komentarzu zamówienia odnośnie opisu miejsca dostarczenia (np. piętro, budynek, numer pokoju).

  • Gdzie znaleźć informacje dotyczące statusu przesyłki?

    W momencie przekazania paczki kurierowi do doręczenia generowany jest identyfikacyjny numer listu przewozowego, dzięki któremu na stronie przewoźnika można sprawdzić status przesyłki. Numer ten zostanie wysłany na adres e-mail powiązany z kontem klienta po wysłaniu towaru.

  • Jak zwrócić towar? Jak odstąpić od umowy zawartej na odległość?

    Warunki odstąpienia od umowy zawartej na odległość określa szczegółowo Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodzę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz. U. 2000 Nr 22 poz. 271.
    Prawo zwrotu towaru przysługuje konsumentom, którzy zgłosili taką chęć w ciągu 14 dni od otrzymania produktu drogą poczty elektronicznej na adres [email protected] Zwracany produkt nie może nosić żadnych śladów użytkowania – w innym wypadku zwrot może zostać nieuznany.

  • W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwracany produkt?

    Należności za zwrot są dokonywane jak najszybciej po otrzymaniu przez magazyn zwracanego produktu, jednak nie później niż 14 dni od momentu otrzymania towaru.

  • Jak złożyć reklamację?

    Wszystkie produkty sprzedawane w sklepie Liquid Technologies Distribution są objęte gwarancją. Większość produktów posiada dwuletni okres gwarancyjny, w innych przypadkach okres gwarancyjny jest ustalany przez producenta urządzenia.
    Aby złożyć reklamację należy w pierwszej kolejności odszukać kartę gwarancyjną i zawarte na niej informacje dotyczące sposobu i procedur reklamacyjnych podanych przez producenta. Jeżeli karta gwarancyjna nie została dołączona do produktu, należy odszukać na stronie producenta stosowne informacje dotyczące składania reklamacji – w niektórych przypadkach karta gwarancyjna nie jest wymagana, a rozpoczęciem procedury może być rejestracja produktu na stronie producenta. Realizowanie gwarancji bezpośrednio u producenta jest najszybszą drogą w cyklu reklamacyjnym.
    Podstawowym dokumentem będącym podstawą do złożenia reklamacji z tytułu gwarancji bądź rękojmi jest dowód zakupu w postaci faktury elektronicznej lub paragonu.

  • Czy można zmienić dane w formularzu zamówienia, adres dostawy, dane do faktury?

    Złożenie zamówienia wiąże się z wpisaniem do systemu sklepu wszystkich danych, w tym adresu dostawy i danych do faktury. Wpisanie innych danych w komentarzu do zamówienia niż w formularzu zamówienia spowoduje znaczące opóźnienia związane z dostawą, dlatego prosimy o świadome i przemyślane wpisywanie danych w formularzu zamówienia.